werwrw
serach
ظاهرا از دیشب فیل ترینگ بلاگرولینگ برداشته شده است. اما متاسفانه وبلاگ فیل تر شده همچنان غیر قابل دسترسی هستند.روش معرفی شده در پست قبلی هم بطور صحیح قابل اجرا نیست. من فعلا روش خاص دیگری برای وبلاگ های رایگان به ذهنم نمی رسد اما روش دوست بسیار عزیزم آقای مجیدی میتواند مشکل گشای وبلاگ های رایگان باشد.بنابراین در صورتیکه حذف فیل ترینگ بلاگ رولینگ سراسر ی نباشد می توان از آن استفاده کرد.
روش پیشنهادی یک پزشک : کلیک کنید
در ضمن بنویسید آیا در شهر شما و isp که از آن کانکت میشوید آیا بلاگ رولینگ همچنان فیلتر است ؟
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook
Yahoo
Reddit
Feed

15 نظرات:

من کرجم و با isp جهان کانکت میشم
بلاگ رولینگ هنوز فیلتره
نجف آباد هنوز هيچ فيلتري رو بر نداشتند ... من با دو تا آي اس پي وصل شدم تو هر دو تا فيلتر بود
من مشهد هستم و از یه isp قدیمی استفاده میکنم که از همون اول هم فیلترینگ رو اجرا نکرده و نمیکنه.
همچنان در فیلتر هستیم.
مال مام فیلتره
گنبد هنوز فیلتره... البته دیروز صبح فیلتر نبود ولی از بعدازظهر به بعدش فیلتر بود... .
در زاهدان من همه ispها رو چک کردم. همه بلاگ رولینگ را فیلتر کرده‌اند!
پارس آن لاین فیلتر بلاگ رولینگو برداشته
آقا روی آی اس پی مام فیلترینگ بلاگ رولینگ برداشته شده... Very خوشحالم... .
salam inja ahwaz.
isp nimadnet filtera ha ro bardashte (felan !!)
داتک هم فیلتر رو بلاگ رولینگ رو برداشته
الان ساعت 39 دقيقه ي بامداد روز چهارشنبه همه ي سايتا بازه حتي سايتاي غير اخلاقي و سياسي
اینجا هم فیلتر است
سلام . اینجا خوزستان - شهرستان شوش - بلاگ رولینگ هنوز فیلتره ولی فارستک دیگه فیلتر نیست .
سلام امیر جان. این جا قم شل کن سفت کن همچنان ادامه دارد. الان فیلتره ولی دو دقیقه دیگه رو نمیتونم حدس بزنم

ارسال یک نظر

 
Free counter and web stats