werwrw
serach

تقاضا برای دریافت دعوتنامه پرشین گیگ بسیار زیاد بود. تا حالا 11 نفر در وبلاگ کامنت گذاشتند و دعوتنامه خواستند و تقریبا همین تعداد هم ایمیل زدند. تعداد دعوتنامه های من هم محدوده. یعنی فعلا چهار تاست. بنابراین تصمیم گرفتیم یه قرعه کشی عادلانه کنم, مثل مسابقه های تلویزیونی. برای اینکه کارم بیشتر تلویزیونی و لوس شه افراد رو دو دسته کردم. 2 دعوت نامه برای بچه هایی که ایمیل زدند و 2 تا هم برای بچه هایی که کامنت گذاشتند. شما فرض کنید همون قضیه تهرونی ها و شهرستانی ها که معمولا نصف جایزه ها رو میدن به تهرونی ها و نصفی هم به شهرستانی ها. حالا فرض کنید ایمیلی ها شهرستانی و کامنتی ها هم تهرونی. باید از بین 21 نفر برای 4 تا دعوتنامه قرعه کشی می کردم. خداییش نامردی نکردما. ایمیل های همه رو نوشتم و به هر کدوم یه شماره دادم و شانسی به یکی از دوستام که اتفاقا همون لحظه داشت تلفنی با من حرف می زد, گفتم دو تا شماره رو بگه. نفرات 3 و 7 برنده شدن. این برنده های خوش شانس تهرونی ما آقایان صادق جم و شغاد هستند. الان هم دعوتنامه به آدرسشون ارسال شده. شرمنده همه دوستان دیگه. با وب مستر پرشین گیگ صحبت می کنم اگه حاضر بشه چند تا دعوتنامه جدید بهم بده براتون می فرستم البته باز هم قرعه شکی داره. اصلا مزه اش به همین قرعه کشیه.

توضیح : البته امشب سایت یه کم ظاهرا مشکل داره و امکان ارسال وجود نداره. در اولین فرصت برای برنده ها فرستاده میشه.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook
Yahoo
Reddit
Feed

18 نظرات:

manam mikham . :(((
امیر جان از لطف شما بسیار ممنونم. والله خودم اصلاً از اینکه در این قرعه کشی برنده شدم، خبر نداشتم، تا اینکه همین الان اینجا رو خوندم. باز هم از لطف شما و شانس خودم(!) ممنونم!!
قول میدم اگه عضو شدم و دعوتنامه ای داشتم از شما بخواهم تا آنرا بین بقیه دوستان تقسیم کنید.
lotfan baraye man ham befrestin

fahimi@may3am.net

thanx alot !
لطفا برای من هم بفرستین این دعوت نامه رو. قول میدم بین بقیه پخش کنم :-" ممنون
منم دعوتنامه می خوام
mohsen_fire07@yahoo.com baba ye adavatnameye PERSIANGIGI befersteeeee
سلام
نوکرتم من نیازی مبرم به دعوتنامه پرشین گیگ دارم
نوکرتم برای یک دونه بفرست دمت گرم
مر30 ممنون
agha man azat khahesh mikonam baram ye daevatname befrestin mamnnoon misham ....
mani_m1987@yahoo.com
سلام
واقعا ممنون میشم اگه منو دعوت کنید
خداييش به هر کی گفتيم برام نفرستاده..تو رو خدا برا م بفرست
manam mikham fory
سلام من هم دعوت نامه پرشین گیگ می خواستم
age mishe baraye manam befrest
mamnoon misham
sina@arzani.net
سلام من هم دعوت نامه پرشین گیگ می خواستم
peji_19@yahoo.com
lotfan baraye man ham befrestin

man mahnaz hastam
mamnon misham
andi_20006@yahoo.com
man mahnaz hastam
mamnon misham
salam_851015@yahoo.com
salam
manam davat name mikhaham.
salam_851015@yahoo.com
سلام من هم دعوت نامه پرشین گیگ می خواستم
سلام
من يه دعوتنامه پرشين گيگ می خواستم اگر لطف کنيد برام بفرستيد ممنون ميشم

ارسال یک نظر

 
Free counter and web stats