werwrw
serach
قالب وبلاگ رو عوض کردم. فکر کنم بهتر از قبلی شده باشه. سرعت لود شدنش بیشتره و ساید بار هم به سنگینی قبل نیست. فعلا جمیع دوستان نسبت به این قالب جدید نظر مثبتی داشتند. شما هم اگر نظر دارید حتما بگید. قالب جدید با فایرفاکس هم مشکلی نداره و تنها لینک های لینکدونی را نشون نمی ده و هنوز هم علتش رو متوجه نشدم. در ضمن تعدادی زیادی دعوتنامه جی میل هم موجوده اگه کسی مونده که هنوز جی میل دار نشده کافیه در کامنت آدرس ایمیلش رو وارد کنه تا یه دعوتنامه براش فرستاده بشه. دعوتنامه پرشین گیگ هم به تعداد محدودی موجوده اگه تقاضا زیاد باشه با قرعه کشی داده می شه. روز نوشت هم بزودی سر جاش بر می گرده و همه چیز روال سابق رو پیدا می کنه.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook
Yahoo
Reddit
Feed

113 نظرات:

سلام امیر خان قالب جدیدت خیلی جالبه
راستی اگه یه دعوت نامه پرشن گیگ هم به ما بدهی ممنون میشیم
راستی آدرس ایمیلم یادم رفت
alawee@gmail.com
موفق باشی
سلام آره خیلی باحاله کاش یکی هم قالب ما رو استاندارد می کرد.چون مال من تو فایر وحشتناکه!
قالبتون قشنگ شده ..
موفق باشید...
سلام امیر جان قالب جدید واقعا ایده آل شده تبریک میگم در مورد ایرادت با فیارفاکس این دقیقا مشکل من هم هست و هنوز هم براش راه حلی پیدا نکردم.
سلام امير خان ... دمت گرم ... فكر مي كنم كاري غير از وبلاگ نوشتن نداشته باشي ... آخه چقدر آپ ديت ...آخه چقدر ترجمه . راستي اگه ميشه براي من دعوتنامه پرشين گيگ رو بفرست يا حداقل اسمم رو توي ليست قرعه كشي بذار...ممنون
سلام امیر خان
قالبت سبکتر شده
پرشین گیگ هم اگه داشتی به ما هم بده ببینیم چی هست اصلا
موفق باشی
یا علی
Vahidjv@Gmail.com
سلام امير خان !
الحق که بچه با مرامي هستي !راستش من خيلي طالب اين اکانت پرشين گيگزم ! اگه يه حالي به ما بدي ، خيلي ممنونت مي شم
باتشکر
آرش
zolmat@gmail.com
sazad20@yahoo.com

ممنونم
سلام آقا
قالب جديدتون خيلي خوب لود ميشه و زيباتر از قبل هست . اگر امكان داشت يك دعوتنامه پرشين گيگ هم براي من بفرستيد .ممنون
talebli@gmail.com
سلام، خسته نباشي. اگر ممكنه يك دعوتنامه پرشين گيگ براي من بفرستيد . خيلي ممنون.
m.nezafat@gmail.com
salam man omidam hanooz Gmail daralam Please:
omid_1985@yahoo.com
manzoor az daralam hamoon nadarame :D
یه دعوت نامه پرشین گیگ لطفا
FarsiProgz@Yahoo.com
مرسی
vase manam ye davat name persiangig befrest lotfan !!!
modern_boye@yahoo.com
سلام.کارت عالیه.اگه میشه یه دعوت نامه ی پرشین گیگ واسه من بفرست
salam toro khoda vase manam yeki befreast ! kheyly be persiangig niaz daram sadhezarrrrr sal doAT MIKONAM! DASTET DARD NAKONE!
AMIR200@GMAIL.COM
سلام لطفا واسه من هم دعوت نامه جي ميل و پرشين گيگ بفرستيد . خيلي ممنون .
yousef_a23@yahoo.com
سلام
اگر به من هم از دوتاش بدی یا ر کدام ممنون میشم
salam
ba tashakor az shoma

lotfan harche sari tar baraye man ye GM davatname befrestif be

Ahora_Hr@Yahoo.Com

kheyli ajale daram
komakam konid
mamnoon bye
lotfan baraye manam befrest
rsefidgra@yahoo.com
سلام !
اگه یه دعوت نامه واسه جی میل برام بفرستی ممنون میشم.

تشکر

اکبری از مشهد
akbari_noor@yahoo.com
لطفا یک دعوت نامه جی میل هم برای من بفرستید. etemadi_far@yahoo.com
لطفا از هر دو یه دعوتنامه هم واسه من بفرستید اگه ممکنه.ممنون میشم دستتون درد نکنه
لطفا برای من هم دعوتنامه پرشين گيگ بفرستین. تشکر
برادر یکی هم برا ما بفرست...

falafeld@yahoo.com
لطفا برای من هم دعوتنامه پرشين گيگ بفرستین
با تشکر
alimirrezaei@yahoo.com
سلام دستت درد نکنه یکی هم برای من بفرست
سلام تو پست بالا ایمیلمو ننوشتم ببخشید
mkmail2004@yahoo.com
یه پرشین گیگ برای منم بفرست
سلام سایت شما زیباتر شده یک دعوتنامه جی میل هم برای من بفرست
masooumi_ali_1366@yahoo.com

masooumi@hotpop.com
سلام ممکن یک دعوتنامه جی میل برای من بفرستید
shahin62ir@yahoo.com
haf0055@yahoo.com
لطفاهرچه سریعتر دعوتنامه gmail را برایم بفرست با تشکر
pcbrain1@yahoo.com
با سلام
اگه لطف کنین و یک دعوتنامه جی میل برام بفرستین ممنون میشم
rezaxyz123456789@yahoo.com
با تشکر
چرا تروجان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
salam
درصورت امکان لطف کنید
برای من هم دعوتنامه پرشين گيگ بفرستین. تشکر
jmz1384@yahoo.com
سلام
با آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما در ماه مبارك رمضان
اگر لطف كنيد و يك دعوتنامه پرشن گيگ برام بفرستي ممنون مي شم.
با تشكر
azizi2005@gmail.com
سلام
با آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما در ماه مبارك رمضان
اگر لطف كنيد و يك دعوتنامه پرشن گيگ برام بفرستي ممنون مي شم.
با تشكر
azizi2005@gmail.com
گر لطف كنيد و يك دعوتنامه پرشن گيگ برام بفرستي ممنون مي شم
hossein_1023@yahoo.com
سلام ممنون میشم یه دعوت نامه پرشین گیگ برای من بفرستید در عوض منم شما رو در وب لاگم لینک میکنم www.boomrang.mihanblog.com boomrang_sms@yahoo.com
سلام امیر آقا

ممنون میشم یه پرشین گیگ هم واسه من بفرستی

mr1528 at bigfoot dot com

mr1528@bigfoot.com
سلام
اگر لطف كنيد و يك دعوتنامه پرشن گيگ برام بفرستي ممنون مي شم.
با تشكر
اگه میشه یه دعوت نامه جی میل واسه من بفرست
mani_goodboy_2000@yahoo.com
سلام برای ما هم بفرست پزشین گیگ
جون خودت برای من بفرست چون همه حداقل سه چهار تا دارن ولی من محتاج
یکی هستم

alisoft1367@yahoo.com
salam mamnoon az weblog ghashnget ghaleb jadid ham khili khobeh age mishe be email man ye persiangig befrest ba ye g-mail mamnoon misham
felan by.
farzan_50cent@yahoo.com
سلام
اگر لطف كنيد و يك دعوتنامه پرشن گيگ برام بفرستي ممنون مي شم.
imansalari@gmail.com
aga mamnoon age be ma ham bedi...
mersede_77@yahoo.com
farda6000@gmail.com
morteza3212003@yahoo.com
persiangig برا منم بفرستید
یه دعوتنامه پرشین گیگ میخوام
lotfan baraya man ham davat namaye pesian gig befrestid

email:farzad_fak@yahoo.com
یه دونه پرشین گیگ برفرستی مننون میشم
nima_potter@yahoo.com
لطفا یه دعوتنامه پرشین گیگ برا من بفرستید
alireza.rezvani69@gmail.com
باعرض سلام و احترام

لطفا یه دعوتنامه پرشین گیگ برا من بفرستید
shaha24s1@yahoo.com
salam
لطفا یک دعوتنامه جی میل برای من بفرستین
city_of_your_eyes@yahoo.com
سلام
لطفا اگه ممكنه براي من هم يه دعوتنامه پرشین گیگ بفرستيد
متشکرم
email: shaghayegh_leo@yahoo.com
سلام یه دعوتنامه جی میل میخوام
نوکرت رضا
سلام
لطفا" یک دعوتنامه جی میل برایم بفرست ضمنا" هر جایی که که بدردم بخورد را به من معرفی کن
متشکرم
mostafaderiss@yahoo.com
سلام
اگر لطف كنيد و يك دعوتنامه پرشن گيگ برام بفرستي ممنون مي شم
Alitavassoly@gmail.com
salam , age mishe baraye manam ye davatnameye persiangig befrestid
mail_iranfast@Yahoo.com
اگه میشه یه دعوتنامه ی پرشین گیگ
هم برای من بفرستید
peji_19@yahoo.com
سلام آقا
اگه دلت خواست یه دعوتنامه پرشین گیگ هم برای ما بفرست که خیلی محتاجشم
دمت گرم
fuhrer.ii@gmail.com
اگگگگگگگگگگگگگگه می تونی لطف کنی برای من یکی بفرست منم به تو دعوت نامه جی میل میدم
جونه مادرتتتتتتتت براییییی منم بفرست منم به تو دعوت نامه جی میل میدم
arman.mahmoudy@gmail.com
سلام
لطفا براي من هم دعوت نامه ي پرشين گيگ بفرستيد.
I Want too.
Tank you.
gh_hg255@yahoo.com
من هم دعوتنامه پرشین گیگ می خوام
مرسی.
با سلام
من خیلی وقته دنبال دعوت نامه پرشین گیگ هستم لطفا اگه امکانش هست یه دعوت نامه هم برای ما بفرستید
با تشکر فراوان و آرزوی موفقیت برای شما

siavash.4150@yahoo.com
سلام به من هم جی میل بده هم پرشین گیگ البته هر کدوم دادی بازم غنیمته!مرسی
loveguitar14@yahoo.com
سلام !
من مه دعوتنامه پرشين گيگ ميخواستم.
لطف ميكنيد.
vahidmhrb@yahoo.com
سلام
امیدوارم حالتون خوش و سرحال باشین
اگر ممکن برای من هم یک دعوت نامه پرشین گیگ بفرسید ممنون می شم
با موفقیعت برای شما
reza7957_1365@yahoo.com
سلام اقا امیر
من نیاز مبرمی به دعوت نامه پرشین گیگ دارم
اگه لطف کنید یه دونه برای من ارسال کنید واقعا ممنون میشم.
patriot.iran@gmail.com
سلام قالب باحالی داری اگه میشه یه دعوت نامه برای من هم بفرستید مرسی
eshgh_javan2000@yahoo.com
manam ye davatname mikham mer30
eshgh_javan2000@yahoo.com
سلام
هرکی gmail می خواد به این آدرس میل بزنه
hr6829@gmail.com
هرکسی پرشین گیگ داره به آدرس بالایی هم لطف کنه بفرسته
salam
lotfan ye davatnameh be in email send konid

x_4im@yahoo.com
خیلی خیلی احتیاج دارم دعوت نامه پرشین گیگ برام بفرست وبلاگ عالی داری
به ما هم سر بزن
خیلی خیلی احتیاج دارم دعوت نامه پرشین گیگ برام بفرست وبلاگ عالی داری
به ما هم سر بزن
بچه ها من خيلي احتياج به اين دعوتنامه پرشين گيگ دارم لطفا كمكم كنيد
اگر می شود به من یک دعوتنامه ی جی میل بدهید
اگه میشه یه دعوتنامه پرشین گیگ برای من بفرستید.
mjmasoood@yahoo.com
با سلام
وبلاگ خوشگلی داری بهت تبریک می گم
اگه ممکنه یه دونه Persiangig.
متشکر
salam.lotfan baraie man ham iek davatname persiangig bede mamnoon misham az lotfet.
reza_poorabdi@yahoo.com
اگه ممکنه یک دعوتنامه پرشین گیگ هم برای من بفرستید
mf.sokoot.64@gmail.com
اگه ممکنه یک دعوت نامه جی میل برای من بفرستید
lakzaeialireza@yahoo.com
salam litfan ye persiangig
اگه ممکنه یک دعوتنامه پرشین گیگ هم برای من بفرستید
velamkon525@gmail.com
اگه ممکنه یک دعوتنامه پرشین گیگ و یک دعوت نامه جی میل برای من بفرستید

با تشکر

nima_potter16@yahoo.com
اگه ممکنه یک دعوتنامه پرشین گیگ هم برای من بفرستید

nima_potter16@yahoo.com
سلام داداش اگه میشه یک دعوتنامه پرشین گیگ برای من بفرستید به خدا چهارماهه که دنبالشم
خیلی ممنون میشم اگه بدی
خیلی آقایی
email:poolezoorvade2000@yahoo.com
سلام آقا حال شما
آقا ما الان نزدیک سه ماه هست که دنبال یه دعوتنامه جی میل و پرسین گیگ می گردیم
تو هر وبلاگی هم که کامنت میزنیم
دست از پا دراز تر
منتها همش تشکر دختر خانم ها از اقایونو میبینم که نوشتن
فلانی جان مرسیییی بابت دعوتنامه
واسه ماهم حسرت باقی میمونه
رحمان نیر زاده
rnx_s@yahoo.com
سلام اگه ميشه به من هم يه دعوتنيمه پرشين گيگ بفرست
m_azad70@yahoo.com
سلام خسته نباشي آقا اگه امكانش هست براي منم يه دعوتنامه پرشين گيگ بفرستيد ممنون مي شم
azghanimr@gmail.com
یه دعوت نامه پرشن گیگ هم به ما اگه

بدهی ممنون میشیم
البته فکر نکنم بدی
با سلام و خسته نباشید خدمت آقا امیر آقا امیر می خواستم ازتون خواهش کنم اگه میتونین یک دعوت نامه جی میل برام بفرستین ممنون میشم
موفق باشین ( نازنین )
nazanin_ziba2000@yahoo.com
internet por sorate ADSL sepanta bedone eshghali kardane khate telefon ba gheimathaye ali
اینترنت پر سرعت سپنتا ارزان شد برای جستجوی بهتر و با سرعت بیشتر می توانید از اینترنت پر سرعت سپنتا استفاده کنید بدون اینکه تلفن شما اشغال شود
همیشه در اینترنت باشید بدون اینکه هزینه ای بر روی قبض تلفنتان اضافه شود
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88315800
88812012
88820566
88810229
88848309
داخلی 109
در تماس باشید
اینترنت پر سرعت سپنتا بدون اشغال نمودن خط تلفن به صورت نامحدود
88315800
88812012
88820566
داخلی 109
با سلام
قالب شما بسیار جالب است. اولین باری است که در بلاگر چنین قالبی می بینم!
اگر لطف کنی وبرای من یک دعوتنامه پر شین گیگ بفرستی خیلی ممنون میشم
با تشکر
email:abazar2006@gmail.com
yek davatnameh mikham. lotfan
rahimimanesh@gmail.com
اگه امکان داره یک دعوت نامه هرچه سریع تر برای من بفرستید ممنونم
این هم ایمیلmontazer@monji.tk
bi zahmat yedune persiangig be man bede e_mailam:be_ki_begam_duset_daram@yahoo.com
امير ميرزانيا
سلام
واسه شما يه ميل فرستادم لطفا چك كنيد
ضمنا ذوق و سليقه شما در طراحي و محتواي وبلاگتون عاليه
زنده باشي عزيز
اگه امکان داره یک دعوت نامه پرشين گيگ برای من بفرستید ممنونم


ehsanshafie@gmail.com
سلام دعوت نامه پرشین گیگ و پارس اسپیس می خوام
patogh.bazi@gmail.com
اگر لطف كنيد و يك دعوتنامه پرشن گيگ برام بفرستي ممنون مي شم.
سلام
من سخی باذل هستم
قالب جدید شما زیبا ست.
starbazel@gmail.com این ایمیل من است
من یه دعوت نامه پرشین گیگ میخوام!!! اگه لطف کنید!!!
سلام اگه میشه برای من دعوت نامه پرشین گیگ یا بهتر از اون رو برام بفرستید
با تشکر
mamadbad2@yahoo.com
دعوت نامه لطفا ta_tarsa@yahoo.com
سلام لطفا دعوت نامه پرشين گيگ و پارسا اسپيس رو براي من هم بفرستيد ta_tarsa@yahoo.com
سلام
دوست عزيز اگر كه ممكن يك دعوت نامه پرشين گيگ براي من بفرست خيلي احتياج دارم
علي
salam man ye davatnameye persiangig mikham mamnoonam
mohammad_bahrami_online002@yahoo.com
سلام امير جان . بابا گرافيست چه قالب قشمگي درست كردي..من يك دعوت نامه پرشين گيگ ميخوام .

m_h_khodadadi68@yahoo.com
داشی سلام - آقا من مخلستم جان اون بجت یه دونه واسه منم بفرست - آخه هیشکی نمیفرسته - جان هر کی که خیلی دوسش داری واسن ایمیل کن - اگه بفرستی ارت تو وبلاگم تبلیغ زیادی میکنم - بو دیگه وثل بقیه بد قولی نکن - دمت گرم
با سلام اگه میشه یک دعوت نامه برای من هم بفرستید hka_al@yahoo.com

ارسال یک نظر

 
Free counter and web stats