werwrw
serach

این هم از لوگوی گوگل برای نوروز. پریروز با جعفر دیل (سخنگوی تیم پروژه فارسی سازی گوگل) در مجتمع پایتخت ملاقاتی داشتیم و در این مورد کلی صحبت کردیم و اون هم احتمال می داد که ایمیل ها و بویژه پیگیری های شخصی او موثر باشه. در ضمن می گفت از بین 28 لوگوی که برای گوگل فرستاده شده بود و اون ها مناسب برای لوگوی نوروزی تشخیص داده بودند, 3 تاش از ایران ارسال شده بوده و 25 تاش از تاجیکستان. راستی نقش جعفر و تیم فارسی سازی گوگل در قرار گیری این لوگو خیلی مهمه . شاید خیلی مهمتر از ایمیل های ما. امیدوارم که باعث سو تفاهم نشده باشه. در انباره بعدا بیشتر توضیح می دم. البته لوگوی در صفحه فارسی قرار گرفته و نه اصلی.

توضیح جعفر دیل در اینباره

با سلام
ضمن عرض تبريك به مناسبت سال نو
بعد از مذاكرات و بحث هاي طولاني با مسئولين مربوطه گوگل توانستيم لوگوي
انتخابي فارسي زبانان را براي سال نوي شمسي در سايت قرار دهيم

با تشكر از پيگيري ها و همكاري هاي شما دوستان گرامي

جعفر ديل
سخنگوي بخش فارسي زبان گوگل

مشاهده : http://www.google.com/fa

پی نوشت :

الان در صفحه اصلی گوگل هم www.google.com هم لوگوش به لوگوی نوروزی تغییر کرده و فکر نمی کنم بحث لوگو محلی و مربوط به فارسی زبونا بوده. اگه خبر جدیدی دستم اومد منتشر می کنم.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook
Yahoo
Reddit
Feed

3 نظرات:

سال نو مبارک!
کارنامه 5 ماهه ات که خیلی پربار بود. امیدوارم در سال جدید هم موفق باشی.
مباحثات=تلاشی بديع و جديد برای پاسخ به همه!

بسم الله الرحمن الرحیم. با سلام ، ما معتقدیم ریشه بسیاری از اختلاف نظرها و منازعات فرهنگی در عدم تفاهم هاست و راه حل این مشکل را در ریشه یابی افکار و تفاهم های بنیادی می دانیم. و اکنون بیش از 6ماه است که حرکت در این زمینه را آغاز کرده ایم. منتظر نظرات و انتقادات و پیشنهادات شما هم هستیم.
ضمنا آدرس وبلاگ جدید ما http://mobahesat2.persianblog.com
می باشد اما شروع بحثها بهتراست از همان وبلاگ اولیه باشد. امکان نظر دادن در هریک از پستهای هر دو وبلاگ فراهم است. برخی عناوين مطالب ما: خاتمی و سينماگران! ، زنّار يا تحت الحنک؟ ، پيغمبر رحمت و پيروان؟ بيرحم! ، توليد آموزش و پرورش! ، تو هم دستت را در آتش بگذار و ...
شما مطمئنید که گوگل لوگوی صفحه اول رو هم تغییر داده (البته من اون روز به گوگل سر نزدم) ولی توجه داشته باشید که اگر زبان پیش‌فرض خود را فارسی انتخواب کرده باشید تو صفحه اصلی همون لوگوی محلی فارسی زبانان رو نشون میده

ارسال یک نظر

 
Free counter and web stats